12 April 2010

Tidak pasti

nama...
siapa yang tidak suka dangan nama sendiri?

nama...
kenapa perlu kita tukar nama yang di bagi oleh orang tua kita?

nama...
perlukah kita menukar nama kita sesuka hati?

nama...
adakah nama yang diberi itu tidak semperna?

nama...
mengapa kita tidak banga dengan nama itu?

nama...
tidakkah itu nama yang tercatat oleh malaikat apabila kita dilahir ke dunia?

nama...
dalam nama itu menunjukkan diri kita?

sudah menjadi kebiasaan kita yang mahu nama kita sempurna,padahal nama itu tidak ada erti bagi orang yang tidak tahu kepentingan nama...

12 ulasan:

amny berkata...

sye bangga dengan nama saya !!ehehehe

Nuar berkata...

@ amny : saya pun sama...cuma saya suka nama samaran saya lagi walaupun nama itu tiada dalam ic saya...

nurHeart berkata...

saye nurheart :) [bukan nama sebenar
;p]

gud morning~

i am S!L4H.. berkata...

i am silah.....
hehe. u r? nuar. ngeee

Nuar berkata...

@ nurHeart :ia..memang bukan nama sebenar...apa erti nam tersebut...

@ i am S!L4H : ia...memang nama saya nuar

padle berkata...

name aku fadhli,tp memembe panggil padle..^_^

Nuar berkata...

@ padle : nama je kan..adalah pegenalan diri sebelum orang minta ic...cik ni nama apa...macam tu la...

ctpayong berkata...

nama pendek saya ct@kakct. nama panjang saya errrr ctpayong@cthassanah.

Cik SHiNJU berkata...

Nama saya Yun.. nama dalam ic lain..heheh :P

Nuar berkata...

@ ctpayong : cti ke siti mene satu yang betul???

@ Cik SHiNJU : jadi anda tetap tukar nama yang orang tua anda bagi kat anda dulu...

Shaherah berkata...

name memang shaherah.. x ske name laen.. kalau pendek pun shera jek.. >.<"

Nuar berkata...

@ Shaherah : kan dah cantik dah nama tu,padan dengan orang dia...