9 April 2010

untuk kamu

kejadian berlaku di sebuah klinik gigi,sepasang warga tua masuk dalam klinik tersebut.dalam klinik tersebut ada seorang pemuda yang menunggu giliran....


pemuda : nak cabut gigi ke ?


pak cik : tak lah...mak cik kamu sakit gusi.


pemuda :kalau macam tu mak cik masuk dulu la...saya tak pe...


pak cik : apa yang kamu tak pe?


pemuda : ialah saya datang ni nak buat gigi bukan nak cabut gigi.


pak cik : oooo....kalau macam tu kamu tak payah la masuk jumpa doc,nah ambik gigi palsu mak cik ni...


pemuda : kenapa nak ambik gigi palsu yang mak cik punya???


pak cik : sebab doc dah cakap kat pak cik yang gigi palsu ni bagi kat pesakit yang lain...

agak-agak apa perasaan pemuda itu???

10 ulasan:

madzihi berkata...

sma mcam gigi ko nuar......ada mas bgi kt sy nuar....duit ngah xder ni,leh x?

Nuar berkata...

hahahaha....gigi ni jumpa kat dalam longkang...tak pasti siapa punya

ghost writer berkata...

muntah!!!

Nuar berkata...

@ ghost writer : hahahahaha...hantar test DNA

hassudi morshidi berkata...

aku macam penah tengok jer gigi 2...

bukan naga punya ker???????????//

hahahahahahahahahaha...

Nuar berkata...

@ hassudi morshidi : betul ke naga punya...tak pe lah,nanti saya hantar kat dia

qlah berkata...

opss.. hehe . tak mau ah !

Nuar berkata...

@ qlah : bagi free je...

magnoliapert berkata...

Perasaan nya !@#$%^&*

^^

http://magnoliapert.blogspot.com/

Nuar berkata...

@ magnoliapert : layan kepala...jagan difikir ia gigi tu siapa punya...