6 April 2010

tidak sangka

  kejadian ada orang gaduh kat dalam rumah aku...aku pun cuba menhalang tapi aku yang menjadi mengsa..dia belasah aku tapi aku dapat megelak,dia ambik pisau dkat belakang baju dan terus tikam aku...
  aku di tikam kat perut(tak pasti berapa kali tapi memang tak tertahan sakitnya...lepas tu lelaki itu tidak puas hati dia macam betul nak bunuh aku..dalam keadaan kelankabut dia sempat lagi sepak aku yang terbaring kat lantai(dah la kena tikam kena sepak lagi tu)
  lastas dia patah balik dan sekali lagi aku di tikam bahagia dada...            (pernah tak rasa macam tu)
aku tidak dapat bernafas sebab dia tikam kat bahagian jantung...  lantas aku berusaha untuk bernafas tapi dah mungkin dah sampai ajal aku...tarikan nafas terakhir aku terus sedar yang aku bermimpi(tapi apa yang aku rasa pagi tu memeng macam betul2)       mungkin kau orang pernah merasa

Tiada ulasan: