18 Februari 2012

masih belum lengkap

Hari ini aku bahagia bila mendapat tawaran yang hebat,mungkin bagi orang lain ia adalah sampah.Tapi bagi aku ia adalah harta yang aku cari selama ini,aku telah mencari merata tempat tak pernah dapat tapi apabila ada seorang insan yang murah hati membuat tawaran untuk memberi dia pada aku,dengan hati terbuka aku menerima tawaran itu.Aku rasa ini tidak keterlaluan untuk aku mengatakan yang aku mula sayang padanya...Walaupun dia pernah ada teman tapi aku tak kisah sebab itu kisah dulu.Aku harap hubunggan antara aku dan dia kekal sampai bila-bila amin.



 (sekarang dia milik ku)

8 ulasan:

ZWAN SABRI berkata...

machola kekasih hang, HAHA.. Lepas ni ramaila awek2 yang tangkap cintan dengan hang.. kemachoan dirimu akan terserlah dengan moto besaq.. HEHE

ubi masam berkata...

@ ZWAN SABRI :) tak ada nak awek2 bro..dah ada anak bini dah..ni nak buat moto ke2..buat ronda2 kuala lumpur nanti...nak join boleh la

husna berkata...

cantek motor..gf la tu kan.. btw,dah follow.. ;-)

ubi masam berkata...

@ husna :) dia tu baru dapat...dah la susah nak ejas...tapi tak lama lagi dia akan jadi hak milik saya...

poohrist berkata...

wow cun nya awek baru dia..

boleh join ronda-ronda nie..
hihihi

BerSaTu berkata...

moto bawak awek ke tu???

hasrul hassan berkata...

Nampak elok lagi tu ehhh ... KIPS ke?

ubi masam berkata...

@ hasrul hassan :) ia kawasaki kips KRZ...150...