9 Mei 2011

" SEGMEN " REVIEW BLOG BY PENULIS SENJA "

selalu gak meronda kat PS ni.Suka kat blog PS sebab bayak puasi yang menarik,walau pun PS tu masih muda tapi gaya penulisan memang mahu jadikan PS sebagai cikgu Bahasa Melayu nanti...yang tak minat kat dalam PS ni tak ada cara nak belajar buat puasi macam PS buat.Nak buat puasi ke sajak ke pantun ke,bagi lagi meriah.
 blog sarkasis dan ghost writer

siapa yang berminat sila klik PS

4 ulasan:

waN Mohd Salim berkata...

ty abe dah sudi join .. heheh ..

Srikandi Bonda berkata...

Salam perkenalan & follow.Dtg dr blog penulis senja. Nice blog. Keep it up! :)

waN Mohd Salim berkata...

http://www.penulissenja.com/2011/05/review-pulak.html

abe saye review

ubi masam berkata...

@ waN Mohd Salim : sudah buat tapi tagok la ada lebih menarik lagi ke tidak.sekadar baru belajar buat