8 Mei 2011

Belum puas lagi

Telah sampai waktu untuk meneruskan langkah yang sekian lama
 tidak di ubah,ditempat yang sama aku berdiri.
Kenapa aku tidak berani untuk melakukan perubahan walaupun aku tahu hidup perlu perubahan.


1) Selalu pergi kedai makan yang sama tak kira lah dengan awek ke kawan ke mesti tempat yang sama

2) Pesan makanan yang sama

3) Air kegemaran tak kira musim hujan atau panas sama je

4) Kedai baiki kereta / moto semestinya kedai yang sama

5) Guna jalan yang sema pergi kerja dan balik kerja

6) Kedai topup yang sama bila nak topup

7) Alasan yang sama

Kalau kau boleh ubah apa yang akan kau ubah,
tampa menganggu kehidupan yang selama ini tak ada perubahan langsung

5 ulasan:

peep berkata...

x paham a..:(

Itu Aku berkata...

dlu selalu order ns grg kg..mmbr kata xde menu len ka nk mkn...
yela..aku nk test ns grg kg kat kedai tu...
sbb KEDAI X SAMA...

Nuar berkata...

@ peep :
@ Itu Aku :

macam ni,kita tak akan faham apa yang kita mahu buat.payah untuk meramal apa yang kita mahu...

Miss Anis berkata...

kdang2 kita kne jgak buat perubahan

Nuar berkata...

@ Miss Anis : boleh je buat kalau rasa ia perlu perubahan