10 Mei 2011

Dua Kupang

     Satu motivasi yang menghimpun pelajar dari pelbagai negari,
mereka berkumpul di ipoh perak.Kawasan yang tidak boleh didedahkan.
motivasi tersebut adalah untuk pelajar yang bermasalah disiplin.
Faham-faham je lah yang ada kat tempat tu,orangnya yang macam mane.
Nakal tapi masih boleh di didik untuk menjadi insan berguna.

UM nak pendekan cerita,kalau panjag-panjang pun
 nanti tak muat kertas ujian lak.
ada tiga orang pelajar yang hendak mengunakan 
telefon awam (public phone)
Ali dari kedah,Mamat dari kelantan dan Nasir dari perak ( ipoh )

         Ali orang pertama guna telefon untuk bercakap dengan orang tuanya,ali bercerita tentang bertapa seronoknya dia berada di kem ini. Lepas Ali sepatutnya Mamat tapi Nasir telah minta untuk meggunakan telefon dahulu.

nasir : mamat awak nak telefon orang tua awak sekejab, tak lama dua kupang je
                 koma tunggu ia.            

Oleh kerana Mamat tidak faham,
boleh minta tolong siapa yang boleh translation apa yang nasir cakap?

9 ulasan:

nureenina berkata...

mamat saya nak telefon orang tua saya sekejab, tak lama 20seb je awak tunggu ia

tol x??heee :)

:: Azizah Alwi:: berkata...

erk.lagilah tak faham..tapi masih boleh cubakan??

mamat saya nak telefon org tua saya sekejap..x lama 20sen je.Awak tunggu ye..

apa2 jerlah..haha

Mr iz berkata...

he he he he..... pakai la tak kisah pun ...ha ha ha.... ada kena mengena ke tu...he he he

ghost writer berkata...

sama macam nureenina

TiKa LEh berkata...

dok pahe..hahaha..explain2..

syafiqakarim berkata...

hahah tak paham laa

en solo berkata...

Nasir ni orang Perak ???


http://solomolo.blogspot.com/

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

itula bhs perak..

belah PARIT or KUALE pekat ckg gtu..

ubi masam berkata...

@ nureenina : nanti tuntut gaji kat pejabat gaji ia.jawap anda betul

@ :: Azizah Alwi:: : boleh di terima

@ Mr iz : tak pe...tunggu la nanti.

@ ghost writer : ia ke?nanti kongsi hadiah kat pejabat gaji dengan nureenina ia

@ TiKa LEh : tak po boh

@ syafiqakarim : tak pe balajar

@ en solo : nasir tu orang perak tau..hehehe

@ nuyui a.k.a miss NUSHA : ia ke?ooo orang parit...