6 Mei 2011

Boleh ke?

Ada satu situasi di mane kekasih lama minta untuk berbaik semula,
apa alasan untuk terima dia semula ?

1) terima je,lagi pun dia orang pertama yang kau jatuh cinta.

2) terima je,sudah lama bercinta tapi berpisah kerana terpaksa

3) terima je,mungkin dia masih sayang seperti dulu

4) terima je,terigat dengan jaji2 dulu





Atau tidak boleh terima diatas sebab atau alasan seperti?

1) tidak,tak nak jadi pak sanggup

2) tidak,sudah bosan dengan pergai lama dia

3) tidak,tak mahu pisang berbuah 2 kali

4) tidak,masih terkenang luka lama yang masih belum sembuh lagi




p/s : ni semua atas pegalaman,pembaca yang di kasihi

6 ulasan:

Cik Itam berkata...

Cik Itam sgt2 x sk bila berada dlm situasi 2!!=_)
my answer::jgn kacau idup sy lah...dlu galak sgt nak lari...

Chikebum Buzz berkata...

setiap manusia , perlu diberi peluang ke-2 ...TAPI ..!!! xder peluang yg ke-3 ..hehe NgeEEe =)

Afiq Din berkata...

pyh nih...
klu aku la, xpayah kot... sbb klu die brani wat skali, xmustahil die wat lgi skali

Qaseh Qistina berkata...

em..melalui pengalaman..ok, fine, x kesah nk beri peluang ke 2..tp bila peluang ke 2 x dihargai, mmg sah dia TAK AKAN BERUBAH lg..means, NO 3rd CHANCE..sekian..=)

zorro berkata...

saya setuju ngan qaseh qistina,Chikebum Buzz n cik itam.sememangnya dia patut diberi peluang ke2 utk berubah n tunjukan perubahan sikap dia berbanding dahulu.itu pun jika dia dah btul2berubah.walaupun sejauh mna kita syg kat dia xkan ada peluang untuk kali ke3.so peluang yg ada itu hargailah dia.peluang macam ini xkan datang berkali-kali..

Nuar berkata...

@ Cik Itam :
@ Chikebum Buzz :
@ Afiq Din :
@ Qaseh Qistina :
@ zorro :

semua nak bagi peluang ke 2 payah la macam ni...dah la sedih tak habis lagi...tiada ruang bagi mu lagi,cukup sekali aku di main kan