9 Mei 2011

Gila Bayang

Susah untuk memahami perasan orang yang sedang di lamun cinta
lagi-lagi bertepuk sebelah tangan
memang dilihat luaran dia ada perasan terhadap kita
tapi disebalik perasaan itu adalah salah sangka


Seandai seseorang itu dalam lamunan cinta
tidak bermakna baginya kisah silam
cuma apa yang diharapkan oleh
sipencinta adalah cintanya berbalas


Kalau dah bercinta tak boleh jumpa 
macam kucing hilang anak
dapat tegok atap rumah pun jadi la
tahap teruk tegok gambar pun tak pe dah
ada satu tahap asal je jump moto sama
tak pun asal nampak muka seiras pun jadi la.


Dah nama pun gila bayang kan.


(gila bayang)

apa yang ada dalam fikiran sekarang???

5 ulasan:

czueka zulaikha berkata...

huhu..ni tgh dilamun cinta ke?
kalau dah suka semua nampak dia jea huhu

sizuka[Izzati] berkata...

a.k.a angau.ye tak?:P

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

ngh angau ea..

huhuh,nk mntk tlg leh??

nk tnya,ader x entry bru sy kat dhboard awk??

coz blog sy wat hal ni..

xleh nak tgk updte tkini dr blogger2 len..

syana mizwateva berkata...

mule2 bcnta jer besenya org akan angau mcm ni...lme2 xda dh...hehehe,tp x sume org cmni..:)

ubi masam berkata...

@ czueka zulaikha : dah gila bayang

@ sizuka[Izzati] : gila bayang gak

@ nuyui a.k.a miss NUSHA : ada.

@ syana mizwateva : lama bila dia hilang sekejab.