12 April 2011

aku/dia dan kau

pertemuaan dan berpisah
cinta dan dendam
kawan dan lawan
baik dan buruk...

semua bermula apabila satu permuaan yang tidak diduga...
aku dan dia bertemu di majelis perkawinan kawan ku...
dalam berkawan berputik lah cinta...
pertemuan itu sungguh indah tiada cacat cela...

kita bersama untuk seketika...
kau berubah apabila berjumpa...
sidia yang lebih baik dari aku..
aku tidak faham kenapa kau,
memilih kawan ku...

cinta ku pada mu berubah menjadi dendam
kawan ku angap musuh...
tiada lagi sifat yang baik dalam dari ku
dunia ini tiada makna walaupun kau bersama ku lagi...

pergilah bersama dengan orang yang kau cinta dan sayang..
aku akan agap kau tak pernah wujud dalam hidup ku...
walaupun nama mu sentiasa dalam permikiran ku...
itu semua hanya permainan bibir mu...


(link)

5 ulasan:

hassudi morshidi berkata...

jiwang karat lah lu mamat...

buat lah citer ultraman ker...

baru best ckit nak baca....


hahahahahaha..

ghost writer berkata...

teruk bro...jangan jadikan dendam meracun kotak fikiran.ouh terlupa kalau hati yang teracun itu lebih teruk dari itu..

tanam dalam-dalam supaya tidak boleh selam.

Nuar berkata...

@ hassudi morshidi : nanti keluaran akan datang..naruto vs naga


@ ghost writer : dendam dah terhapus,cuma nama je tidak dapat ku lupa...

hassudi morshidi berkata...

ko jgn babitkan naga dlm hal ni...nanti hbs aku punya tempat tbakar....

Nuar berkata...

@ hassudi morshidi : dia tak ada pun malam ni npe?