15 April 2011

Bukan Salah Saya

seorang pemuda yang di lihat tengah bercakap dengan seorang mak cik yang berada berhampiran dengannya...

pemuda :  mak cik ini bukan salah saya,semua tu orang lain yang buat!!! kenapa saya di persalahkan???

mak cik : menmang bukan kamu yang buat tapi semua itu kaun kamu...
              nada mak cik yang tengah marah
pamuda : saya sumpah mak cik.....bukan saya...saya tak cukup berani nak buat macam tu...."betul cakap orang tua dulu" ( setitik nila rosak susu sekolam )
cinta yang dihalang oleh orang tua yang konon tidak mahu anak dia salah pilih orang macam "kita" ( ialah siapa sahaja yang baca n3 ni )

takkan semua lelaki salah,dah kalau macam tu semua lelaki tak boleh diharap la...
( mak cik otak udang,suami mak cik tu half kot )
   cinta yang selama ini berputik dan berbuah akhirnya di tumbang oleh tuduhan yang tiada bukti...lagi pun mak cik dah buat pilihan untuk anak mak cik....terima je la...
({bahagian satu)}


p/s ::: nak tahu punca sila ikuti post akan datang:::

3 ulasan:

Itu Aku berkata...

apa salahmu
sedang tunggu part seterusnya,,

amranaiman berkata...

bahagian satu...huhu suspen2..

Nuar berkata...

@ Itu Aku : terima kasih kerana sudi tunggu yang seterusnya...akan datang..
@ amranaiman : ialah....tapi kisah ni ambik dari kawan punya cerita...cinta...