26 April 2011

terpadam


PENULIS SENJA BUAT SEGMEN PULAK DAH


siapa yang tak nak hadiah...sebab tu aku pun nak join penulis senja  buat segmen gak,selama aku meronda kat dalam dunia maya ( atau kata laing ) dunia blogger ni tak bayak blogger yang menulis puasi.aku dulu pun kelas sastera.tapi tak lah mendalami puasi macam PS,setakat pantut budak-budak tu boleh la...nak mendalami atau selami isi tersurat dan tersirat kat dalam puasi tu memang payah la...aku memang suka dengan puasi PS sebab tu aku cuba untuk berpantun tak pun cuba nak buat puasi padahal tak jadi...harap PS maju jaya dalam berpuasi...
melayu tak akan hilang di dunia sama macam PS tak akan hilang di dunia maya...

siapa yang berminat nak hadiah boleh klik dicini

2 ulasan:

Far8 budak baik berkata...

pehh..aku minat puisi ni..
tapi tak pandai huhu

Nuar berkata...

@ Far8 budak baik : belaja dan terus belaja