24 April 2011

gadis tak ada otak 2



Apa yang telah berlaku adalah perkara yang amat sensitif,dia marah kan nyamuk tapi dia bakar kelambu!!!
aku tak faham kenapa dia marah sagat,...si Puteri Katak Hijau..
cantik,kerja kerajaan,tapi sayang mulut macam longkang.fikir la dulu sebelum nak wat status kat fackbook tu.
cakap tak ada otak marah,cakap tak belajar marah,cakap orang tua tak ajar lagi marah..
salah siapa ia???
marah ada tempat,tak payah nak letak negari kat dalam tu.tak kan semua yang berasal dari negeri tu peragai macam tu,rupa paras boleh di nilai hati dan amalan tu tak perlu la nak bagi pandangan....
manusia tidak lari dari buat kesilapan...macam Puteri Katak Hijau..
( gadis tak ada otak )


kalau nak caba lebih lanjut kat sebelah eiraakayoh87..
marah pun agak-agak la,tak kan nak sebut negari nak habus rakyat..zalim betul.

2 ulasan:

Cik Itam @ ira berkata...

hehehe.. amik la.. same2 kongsi ..pe salah nyer

Far8 budak baik berkata...

haha..kak ira spot lahh..
betul2..x pyh la main negeri2 ni
sesnsitip kn