8 April 2011

Patut atau Tidak

sepatutnya kita tidak patut ganggu kawan kita apabila dia berada dalam keadaan separti :

a) chat dengan awek dia ( wab cam )

b)  berada dia berada dalam tandas ( alone )

c) tengah cakap telefon dengan awek ( gaduh/memujuk )

d) susah hati (dimarahi oleh bos )

e) tido ( ialah mane tahu dia baru je tido/nak rehat sekejab )

f) tegah stady ( dah tak ada nak buat apa baik kau pun stady gak la )

yang lain tu kau pikir la sendiri...nak cakap nanti kau rasa bersalah pulak...
( apa yang patut kongsi dan apa yang tak patut kongsi )



6 ulasan:

hassudi morshidi berkata...

tumbuk perut pas2 ludah kat muka dia...


hahahahahahahahahaa...

hassudi morshidi berkata...

n3 yg menarik...

senyum...

i likes.....

Nuar berkata...

emmmm memanjat tangga makin meningkat kehadapan belajar dari pegalam n tujuk ajar dari yang membantu...tq

madzihi berkata...

poyo la mu nuar...hehehehe

ghost writer berkata...

aku tak pernah kacau pun...

Nuar berkata...

@ ghost writer : sory bro...saya kacau bro ke?tak adaa kot...saya cuba belajar cara penulisan bro...


@ madzihi : siapa yang poyo ni???