30 April 2011

Bro Ben Ashaari :Blogger Of The Year

bro dalam gambar ni kalau tak kenal tak emmm kira blogger baru macam aku la...sebab dia bi blogger otai
aku pun baru je menjelajah ke blog bro ben ni...ada bayak perkara yang aku
belaja dari blog bro ben.
jadi undi lah  Ben Ashaari di sini 
sokong BEN ASHAARI
cara undi sila rujuk di sini

3 ulasan:

hasrul hassan berkata...

Salam... saya tak nak undi ke?

Nuar berkata...

@ hasrul hassan : hahahaaha...jab tegah buat entry untuk bro gak...buat satu2 la..bagi orang yang undi pilih sendiri

berita sengsasi berkata...

nak undi nie kene daftar ngan suruhanjaya pilihan raya ke??