19 April 2011

gadis tak ada otak?

MINTA MAAF seikhlas dari hati kepada semua warga KELANTAN..sebarang maklum balas... sila ke blog saya... tidak kira postif dan negative.. saya terima

klik disini  mohon maaf

 awek lawa tapi mulut macam longkang...nak thu kenapa klik kat sebelah aku tak kenal si minat ni...tapi dia awek perlis,umur baru 21...baru duk kat kelantan 2 tahun,tapi dah macam2 tahu kat kelantan tu...aku sendiri pun tak tahu macam mintah ni tahu....oppsssss..lupa nama dia (Tengku tiey nurizzaty) sedap hingga menjilat lubang hidung...belajar kat UITM macang kalau tak silap aku la...orang yang agak pandai...tapi sayang seribu kali sayang...macam (celaka) ni dalam hati....apa pun tarpulang pada yang membaca entry ini...fikir siapa yang tak ada adap...???


((aku akan lakukan ikut kata hati aku.. so sume prob ade jalan jangan gabra.. "selagi berani aku redah jer" itulah aku dan hidop aku..))
ini kata awek yang terpelajar gadis tak ada otak

lagi nabi muhammad s.a.w boleh memaafkan umat.ini lak kita manusia biasa...maafkan  orang lain dan nilai diri kita ini...harap perkara ini tak ulang lagi ia...

6 ulasan:

Cik Anita berkata...

salam Ziarah

hurm.
Sudah diambil tindakan ke tidak eh gadis tu? Bahaya sungguh statement die. Walaupun memang ada kebenarannya apa yang diperkatakan, tapi tidak boleh lah sesedap itu untuk berkata-kata.

Pwincess berkata...

HAIH !

berani betol dye post entry macam tu T,T

ubi masam berkata...

@ Cik Anita : kalau betul pun tak perlu la cakap orang kelantan...cakap adalah budak tu...cukup la...dah tahu pu dia duk uitm kat kelantan...dah la belajar tak habis lagi tapi tah la...

@ cikkacak : kan dia cakp selagi berani aku redah jer...lagi sedap degar...

Tanpa Nama berkata...

alaa , tu pandangan dia jer . jgn mrh sgt . Ana org klntn tak de laa smpai kecoh2 cam tu . hhe
trase gk dia ckp cm tu , tapi redho jer . hhu sob2

Tanpa Nama berkata...

Org yg trlebih adab =)) HAHA

Azlan Strider berkata...

hehe..aku da baca entry tu..nak comment pun tatau..rupanya masalah lebih bersifat peribadi..hehehe..ini laa jadi bile melibat sensiviti negeri lain..isk..isk..

p/s: kawan2 aku budak kelantan okay jer..

Regards,
-Strider-