14 April 2011

Nak join-nak join


nama saya : anuar bin dollah 
                                       { blog saya : story in my life }
{{bila mula operasi blog}}
{} baru je bulan lepas...tapi tak pasti pulak berapa ari bulan...yang pasti bulan 3...macam tu la

{{pandangan terhadap dunia darwasara}}
{} bayak sekarang ni...ada yang meniaga,bersajak,fotografi,berpantun pun ada kot....ada blog sekadar suka2...ada yang nak cari duit cara mudah...apa pun saya memang nak barjaya dalam UBM nanti.

{{pandangan terhadap IPTM ini}}
{} penubuhan ni amat menarik...harap nanti makin ramai penuntut yang belajar kat UBM ni...
saya mohon agar permohonan saya ini dapat di pertimbagan oleh pihak tuan

sekian terima kasih...

8 ulasan:

hqfizulhqkim berkata...

singgah tgk student2 UBM.

qlah berkata...

gud luck ! :)

hassudi morshidi berkata...

blh pergi ker????????????

mcm buang masa jer.....


hahahahahaha

HazHand berkata...

oh..good! prof akn pertimbangkan.. :')

Fatma Diyana MB. berkata...

wahh. menarik laa. hee :D

Silent Thinker berkata...

dtg melawat sahabat seuniversiti..
tahniah dpt masuk UBM
feel free dtg lawat ea~

http://safiyahezora.blogspot.com/2011/04/minggu-orientasi-ubm-mari-berkenalan.html

Bakri Hussin berkata...

salam Tuan Blog
datang dari UBM
datang follow sini jom follow balik ok
Jom join Bloglist 1 Bulan bersama Dunialelakimaskulin.com

http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

Nuar berkata...

@ hqfizulhqkim : lawatan di alu-alukan

@ qlah @ hassudi morshidi : semua boleh...ubm alam maya

@ HazHand : terima kasih prof

@ Fatma Diyana MB. : kalau sempat cuba tanya prof la boleh lagi ke tak?

@ Silent Thinker : nanti jumpa kat dewan kuliah

@ Bakri Hussin : nanti saya follow ia..